fortuna format YAPIM & PRODÜKSİYON (TV FORMATLARI)

1 2 3 4 5 6 7 8

fortuna Zafer - Referans & Kariyer

*****1993'ten BUGÜNE ÇALIŞMALAR*****
TV/RADYO (SUNUCU-YÖNETMEN-KREATİF DİREKTÖR):
*RTLXL - tr1 - TV5 - RTL - Genç TV - NBC - Kanal 6 - ART - Anadolu - TGRT - TTV - ETV - GRT
*Radio Cool - SET fm - Toros Line - E FM - Radio Inter - Güney Radyo - Mega Power FM.
********************************************
 TV/RADYO (KURUMSAL KİMLİK - KREATİF DİREKTÖR):
*RTLXL - TV5 (Dünya Tasarım Ödüllü) - RTL - Genç TV (En İyi Gençlik Kanalı Ödüllü) - ETV (En İyi Bölgesel Kanal Ödüllü) - GRT kanallarında görev yapmış ve KlasTV - art - anadoluTV - EkinTV - MercanTV, BalTV gibi kanalların (jenerik, logo vb.) kurumsal kimlik çalışmalarını dışarıdan kendi firmasıyla hazırlamıştır.
*FTR Florida Turkish Radio - Radyo Duble - SET fm - Metropol FM - Fenerbahçe FM - Toros Line - E FM - Radio Inter - Tulu FM - Güney Radyo - Mega Power FM.
********************************************

YAPIM KOORDİNATÖRÜ:
*ETV 1995: Hülya Avşar Show (Hülya Avşar'ın ilk tv tecrübesidir) - Kelaj Show Öztürk Serengil - SiSi Çat Kapı Show - Tolgahan Dans Show - Tecavüzcü Coşkun TC Coşkun Show - Ertan Kayıtken & Esin Moralıoğlu ile Moda - Şaka Makara Yakup Konca...
*Kanal T (2009-10): Serpil Benay Show 
*PRODÜKSİYON: fortuna format - Endemol International - Osmanlı Yapım - Floria Media - Nell - Digitallica Production - Yalçın Polat Müzik Stüdyo - Ajans Omega. (Kreatif Direktör)
********************************************
fortuna-TV
HAZIRLAYIP SUNDUĞU TV PROGRAMLARI:
*tr1 (2010): rapSodi (Line Music Club) - EkoTrend (Floria Media)
*Kanal T (2009-10): Serpil Benay Show 
*TV5 (2003-09): Mozaik - 5'te Beş Yarışma (Abbate) - mediKalite - MedikoVizyon - Can Sağlığı - Acil Servis (Medikal programları - Bahat Sağlık Grubu)
*TTV (1998-99): Şehir Rehberi (Taxim)

*GençTV (1996-97): Mozaik (Caldion) - Vj fortuna ZAFER (Mc Clayn, Little Big) - Hit Video (Hunca Kozmetik) - GençHaber
*ETV (1994-96): Hit Video Power Mixx (Slazenger-Boy London) - Sen de Söyle (Loft) - Mavi Gece (Airport-Benetton) - Acaba Kim? (Demirezenler) - ZZ Mekan (Oil Company)
*GRT (1993-94): Balyoz Haber (Kırmızı Köşe) - Hediye Yağmuru (ABC) - İstek Hattı (Beyaz Köşe)
********************************************
radio fortuna
HAZIRLAYIP SUNDUĞU RADYO PROGRAMLARI:
*SET fm (2009): SunSet - Setup - Reset - JetSet - UykuSeti - Eskici
*RadioCool (1997): Maximum Energy
*TorosLine (1993-95): Yalnızlık Senfonisi (EHA Club) - Seslerden Sessizliğe (01Güneyliler) - cineMAgazin (CocaCola) - Dj Fortuna Dance Party (Efes Pilsen)
*RadioInter (1994-95): Dj Fortuna Dance Party (CocaCola)
*E FM (1995-96): Yalnızlık Senfonisi (Rodi Jeans) - Dj Fortuna Dance Party (RoyalResort) - Dj Fortuna Sunday Night Show (Loft) - Öylesine Bir Dinleti (KulaJeans) - cineMAgazin (Kültür Sineması)
*GüneyRadyo (1993-94): Hediye Yağmuru (ABC) - İstek Hattı (Suntaş)
*Mega PowerFM (1993-94): Dj Fortuna Dance Party
********************************************
 fortuna format
VIDEOKLIP & TANITIM & REKLAM YÖNETMENİ:

VIDEO KLİPLER:
*(remix işlemi için beklemede) Tuğçe San - Rush (İngilizce videoklip) 2014
*Tolga Karel - Asparagas (videoklip) 2004
*Dj Danny D feat Nova Emad - Emotions (Chill-out videoklip) 2010
*Ümran Aktaş - Susuz Nisan (videoklip) 2010
*Melis Filiz feat Emirkan - Gidene Ait (videoklip) 2013 
*Ümran Aktaş - Benden Uzak Ol (videoklip) 2011
*Sima - Aman Of (videoklip) 2007
*Saim Turan - Koca Adam (videoklip revizyon) 2011

*Melis Filiz - Ne İstersem Olur (videoklip) 2006
*Burcu G - Kadın (Chill-out videoklip) 2006

REKLAM & TANITIM FİLMLERİ:
*Jaguar (reklam & tanıtım filmi)
*Balderesi, Balçiçeği, Gülaser Karakovan Bal (kuruluşundan itibaren 2 yıl tüm reklamları)
*Hunca Kozmetik Caldion (reklam)
*David Vendetta (organizasyon tanıtım filmi)
*Pakito (organizasyon tanıtım filmi)
*Leke Jeans (reklam)
*Ramsey Motor (reklam)
*Loft Jeans (reklam)
*McClain Jeans (reklam)
*Jakamen (reklam)
*Mr. Fede (reklam)
*Al-Baraka Türk Finans Kurumu (reklam)
*Bio-Der (reklam)
*Wentto Telefon (reklam) 
*MyPhone Telefon (reklam) 
*SuperPhone Telefon (reklam) 
*BJK Phone Beşiktaş JK 1903 Telefon (reklam)
*Kula Jeans (reklam)
*Yeni İleri Gazetesi (reklam)
*Adam Gazetesi (reklam) 
*Ço-pırr Cinsel Performans Tableti (reklam)
*Hedef OtoGaz (reklam)
*Evren Tencere (reklam)
*Fanatic Sörf Mağazaları (reklam)
*Ader Koltuk (reklam)
*Korel Thermal Resort (tanıtım filmi)
*Bahat Sağlık Grubu Hastaneleri (tanıtım filmi)
*Özel Duygu Hastanesi (tanıtım filmi)
*İstanbul Samatya Eğitim & Araştırma Hastanesi (tanıtım filmi)
(350 reklam & tanıtım filmine imza attı)
TELEVİZYON KURUMSAL KİMLİK:
*RTÜK Akıllı İşaretler (kurumsal kimlik & tanıtım filmi)
*TV5 (Tüm kurumsal kimlik, jenerik, tanıtım, kj, vizart, ekran tasarımları - Kreatif Direktörlük) 
*ETV Antalya (kurumsal kimlik & tanıtım filmi)
*gençTV İstanbul (kurumsal kimlik & tanıtım filmi) 
*ART Anadolu Amasya (kurumsal kimlik & tanıtım filmi) 
*ETV Antalya (kurumsal kimlik & tanıtım filmi) 
*AnadoluTV İstanbul (kurumsal kimlik & tanıtım filmi) 
*KLAS TV Antalya (kurumsal kimlik & tanıtım filmi) 
*Turizm Türk TV Antalya (kurumsal kimlik) 
*MercanTV Adıyaman (kurumsal kimlik & tanıtım filmi)
*EkinTV İstanbul (kurumsal kimlik & tanıtım filmi) 
*RTL (tanıtım filmi)
*BAL TV İstanbul (kurumsal kimlik & tanıtım filmi)
*TR 1 Almanya (kurumsal kimlik & tanıtım filmi) 
RADYO KURUMSAL KİMLİK: 
*FTR Florida Turkish Radio ABD (kurumsal kimlik & tanıtım filmi) 
*Radyo Duble İstanbul (kurumsal kimlik & tanıtım filmi)
*Radio Cool İstanbul (kurumsal kimlik) 
*EFM Antalya (kurumsal kimlik, production & tanıtım filmi)
*Tulu FM (kurumsal kimlik & production
*SET FM Antalya (kurumsal kimlik, production & tanıtım filmi)

*Radio Inter (kurumsal kimlik & production)
*Toros Line Antalya (kurumsal kimlik & production)
*Güney Radyo Antalya (kurumsal kimlik, production & tanıtım filmi)*Mega POWER FM (kurumsal kimlik, production & tanıtım filmi)

Altın Karma
SPOR KURUMSAL KİMLİK: 
*Anadolu Futbol Akademisi (kurumsal kimlik)
*Altın Karma Spor Akademisi (kurumsal kimlik) 
*İsimlerini yazmakla bitmeyecek yüzlercesi... 
*****************************************

DÜZENLEDİĞİ ORGANİZASYONLAR:
*İSTANBUL: Korukent Bowling 1. & 2. Basın Turnuvası - Genç TV 1. Yılı - KULÜBE Açılış Gecesi - Barcelo Eresin Topkapı Hotel (barcode) Yılbaşı Gecesi - colorBAR (Açılış Gecesi)...
*ANKARA: David Vendetta (Mirror) - Pakito (B2B)
*BODRUM: Club A 
*İZMİR: 1. & 2. Gençlik Konserleri
*ANTALYA: Sky Bar Yıldız Tilbe, Palmiye Beach Haluk Levent, E FM 1. & 2. Yılı Gecesi - Royal Resort Otel Açılış - Sultana Otel Açılış - Altın Portakal Film Festivali - Kemer Festivali, Side Denizatı Disco Açılış Gecesi, Side Liberty Beach Açılışı,
*KKTC: Jasmine Court gençTV & First FM Gecesi...
********************************************

SUPERVISOR, MENAJER & DANIŞMAN:
(İletişim & Medya Danışmanı - Müzik Menajeri - Supervisor)

(Yıllar önce aldığı bir kararla menajerlik yapmayı bırakmıştır) 

Doktorlar:
*(Beyin Sinir & Omurilik Cerrahisi Uzmanı) Opr. Dr. ONUR KULAKSIZOĞLU,

*(Beyin Sinir & Omurilik Cerrahisi Uzmanı) Opr. Dr. CANDAN HUNDEMİR, 
*(Ürolog) Opr. Dr. KEMAL YENMEZ,

Albümlü Şarkıcılar:
*(Irak asıllı Kanadalı Şarkıcı) NOVA EMAD, 

*(Pop Müzik)10 yıl SİMA SARIKAYA,
*(Rock Müzik) KUTSAL,
*Aranjör & Kompozitör T+DANCE Teoman Alpsakarya,

*(Pop Müzik) MERAL AKÇAY,
*(Pop Müzik) ÖZLEM KOSOVA,
*(Pop Müzik) ZEHRA BELEVİ,
*(Pop Müzik) MELİS FİLİZ,
*(Pop Müzik) FULDEN GÜNCÜ,

Proje Şarkıcıları:

*(Dans Müzik) BAHAR ÖZKÖK,
*(Etnik Pop) NAZ ELİBOL,
*(Pop Müzik) AYNUR SAN

Profesyonel Modeller:
*Haiti güzeli & model MELONNE STANIA BONIFACE,
*Danimarkalı model SOPHIE HEMPLER,
*Ukraynalı model LENMARA VELIULAEVA,...ile çalışmıştır.
********************************************
cafe dergi
İŞLETME - MÜZİK DİREKTÖRÜ & DJ:
*AVRUPA: Viva Disco Zurich - Club Viera Göteborg - Club Rendez/Vous Lyon
*SİDE: Denizatı Disco - Yes Disco - Oxyd Disco - Turtel Sorgun HV - Liberty Beach
*ANTALYA: cafe de fortuna - BeachPark Palmiye Beach Club - Sky Bar - LaraBeach Angel Beach Club - BeachPark Sky Beach Club
*İSTANBUL: Barcode Barcelo Eresin (Topkapı Otel) - Mandra Grek Bar (Şişli) - NewBar Grek (Şişli) - Colorbar (Osmanbey) - Kulübe (Taksiim) - CoffeeINN (Taksim)
********************************************


''Aynı anda birkaç işi profesyonelce bir arada yürütebilme yeteneğine MULTİ-FONKSİYONEL denir''

Reklam & Tanıtım Filmleri, Ürün Programları (Örnekler)


Daha fazla örnek için BURAYA TIKLAYIN Yönetmen:fortunaZafer

Medya, Ekran Görselleri, Kurumsal Kimlik, Logo, ID, Kj, Jenerik (Örnekler)


Daha fazla örnek için BURAYA TIKLAYIN KreatifDirektör:fortunaZafer

Videoklip, Müzik Video (Örnekler)


Daha fazla örnek için BURAYA TIKLAYIN Yönetmen:fortunaZafer
Custom Search

www.fortuna-Zafer.com

« »

Çeviri - (Dil Seçeneği)

TurkishEnglishEnglishFrench GermanSpainItalianDutchRussianPortugueseJapaneseKoreanArabicPersianChinese SimplifiedScandinavian